رو نمایی کتاب, کتب سال

«بی‌سیم‌چی تُخس» نمونه‌ای موفق از تاریخ شفاهی دفاع مقدس است

کتاب بی‌سیم‌چی تخس خاطرات شفاهی ابوالقاسم عموحسینی از رزمندگان واحد مخابرات لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در قم رونمایی شد.

این مراسم دوشنبه شب و با حضور جناب آقای عموزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین لقمانپور مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع مقدس استان قم، حسین کاجی مدیر عامل انتشارات حماسه یاران، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از رزمندگان واحد مخابرات لشکر ۱۷ برگزار شد.
در ابتدای مراسم سردار حاج احمد فتوحی جانشین شهید مهدی زین‌الدین در دوران دفاع مقدس در پیامی تصویری با اشاره به کتاب بی‌سیم‌چی تخس از شخصیت راوی و رشادت‌های او گفت. در ادامه کاجی مدیر عامل انتشارات حماسه یاران به چگونگی تولید این اثر اشاره کرد و افزود: تولید این کتاب ۸ سال به طول انجامید و همه دغدغه ما این بود که این کتاب به عنوان یک نمونه موفق و استاندارد تاریخ شفاهی وارد بازار نشر شود. در بخش دیگری از برنامه فائزه سعادتمند نویسنده کتاب و ابوالقاسم عموحسینی راوی اثر به ایراد سخن پرداختند. همچنین در این مراسم از مادر شهید محسن اسحاقی تجلیل به عمل آمد. در پایان نیز کتاب رونمایی و لوح یادبود آن توسط جمعی از حضار امضا شد.
شایان ذکر است کتاب بی‌سیم‌چی تخس به همت انتشارات حماسه یاران منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *